معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از تعویض ۱۴۷ کنتور آب در سه ماه نخست امسال در شهر بیرجند خبر داد.

نادی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تعداد کنتور‌های تعویض شده نسبت به مدت مشابه ۸ درصد افزایش داشته است.

او بابیان اینکه پارسال ۱۳۷ دستگاه کنتور تعویض شده است. افزود: هدف از تعویض کنتور دقت در اندازه گیری مصارف آب و رعایت عدالت در گرفتن هزینه‌های مصارف آن است.

نادی در خصوص به حداقل رساندن کنتور‌های تعویضی در استان گفت: با توجه به اینکه خرابی کنتور‌ها بستگی به عوامل مختلف از قبیل عمر کنتور، عدم نگهداری صحیح آن توسط مشترک دارد امکان به صفر رسیدن آن‌ها وجود ندارد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در ادامه افزود: برای به حداقل رساندن کنتور‌های خراب همه ساله بر اساس درآمد بودجه‌ای و اعتبارات مربوطه به صورت ماهیانه تعویض می‌شوند.

او با بیان اینکه در سه ماهه نخست پارسال هزار و ۸ حادثه در شهر بیرجند رفع شده است بیان کرد: از این تعداد ۴ حادثه مربوط به خطوط انتقال، ۲۱۵ حادثه مربوط به شبکه توزیع و تعداد ۷۸۹ حادثه مربوط به انشعابات آب بوده است.

نادی با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال هزار و ۴۵۸ حادثه در شهر بیرجند رفع شده است اظهار کرد: آمار حوادث سال جاری نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام / ط ا

کاهش ۳۰ درصدی اتفاقات آب در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار