رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن از دهم مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، گفت: مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش مقدماتی رشته‌های آوایی از تاریخ ۱۰ تا ۳۱ مردادماه با حضور راه‌یافتگان به مرحله کشوری از ۳۱ استان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

صالحی‌نیا افزود: شرکت‌کنندگان راه‌یافته در بخش مقدماتی مرحله کشوری این دوره از مسابقات، بر اساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی مشخص‌شده، که از سوی کمیته فنی و داوری مسابقات اعلام می‌شود در مکان برگزاری مسابقات حاضر شده و در این بخش شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند، بیان کرد: از این تعداد ۱۵۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت ۱۸ نفر شامل ۹ برادر و ۹ خواهر با کسب امتیاز‌های لازم به مرحله کشوری مسابقات در قم اعزام خواهند.

انتهای پیام/ه


۱۰ مرداد؛ آغاز مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.