هیدئو کوجیما اخیرا اعلام کرد که قرار بود ابتدا Keanu Reeves به جای Hannibal Mads Mikkelsen ایفای نقش کند.

کوجیما از بازیگر دث استرندینگ پرده برداشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding یقینا مرموزترین بازی ساخته شده تا به حال است سازنده آن هر هفته با انتشار جزییات یا تصاویر جدید از این بازی گیمرها را روز به روز به آن تشنه‌تر می‌کند. هیدئو کوجیما که مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد، در حاشیه مراسم E3 امسال به طور کاملا غافل گیرانه‌ای از بازی خود رونمایی کرده و این بازی را با نمایش تریلری معرفی کرد. اما این سازنده حتی پس از معرفی بازی خود نیز تمام اطلاعات آن را برای گیمرها منتشر نکرد و به انتشار تصاویری که مشخص نبود مربوط به کدام قسمت از بازی است ادامه داد.

این بازی با تصویر برداری سه بعدی از از بازیگران مشهور ساخته شده استو در آن بازیگران برتر سینمای هالیود ایفای نقش کرده‌اند. اما به تازگی سازنده بازی Death Stranding اعلام کرد که ابتدا قرار بود Keanu Reeves هم در این بازی به ایفای نقش به پردازد اما تصمیم ما بر این شد که او جای خود را Hannibal Mads Mikkelsen دهد و Keanu Reeves از حضور در این بازی محروم شد. 

کوجیما از بازیگر دث استرندینگ پرده برداشت

علت تغییر بازیگر در عنوان دث استرندینگ اینگونه اعلام شده است: شرکت ما قصد داشت از بازیگری در عنوان خود استفاده کند که به قدر کافی با نقش در نظر گرفته شده برای او همخوانی داشته باشد، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم جای Keanu Reeves را به Hannibal Mads Mikkelsen بدهیم.


بیشتر بخوانید: تجربه نبرد و رقابت در GRID +فیلم


در صورتی که کیانو در ابزی دث استرندینگ ایفای نقش می‌کرد، احتمالا دیگر در عنوان سایپربانک خبری از او نبود، اما با این اتفاق دو تا از برترین بازیگران هالیود در دو عنوان متفاوت ایفای نقش کرده‌اند که گیمرها بنابر علاقه خود، می‌توانند هر کدام از آن‌ها را برای اجرا انتخاب کنند. لازم به ذکر است بازی دث استرندینگ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 طراحی شده است.

انتهای پیام/

Keanu Reeves جای خود را به Hannibal Mads Mikkelsen در دث استرندینگ داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.