معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: برای توسعه و رفع موانع و مشکلات باید همه مدیران و مردم احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری در نشست شورای اداری ایرانشهر اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مشکلات و دغدغه‌های مردم نشأت گرفته از کم کاری برخی مسئولان است که اگر مدیران احساس مسئولیت کنند بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شود.

وی افزود: اگر مبنای کار ما ظرفیت‌های موجود شهرستان باشد با شرایط کنونی می‌توان کار‌های خوبی انجام داد.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر اینکه مدیران باید در نشست‌های مختلف بویژه شورای اداری در ساعت مقرر و با آمادگی کامل حضور یابند، گفت: در جلسات بدنبال تعداد زیاد مصوبات نباشیم بلکه هدف تصویب کم و عملیاتی موضوع‌ها باشد.

وی ادامه داد: مدیران باید اطلاعات کاملی از حوزه کاری خود داشته باشند تا در زمان حضور مدیران استانی و ملی در شهرستان آنان را با موانع توسعه منطقه آشنا کنیم تا در جهت رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

دکتر کوثری با بیان اینکه با مراجعه سر زده به ادارات عملکرد مدیران در راستای وجدان کاری و انضباط اجتماعی بررسی می‌شود، تصریح کرد: دست مدیران توانمند را علاوه بر اینکه به گرمی می‌فشاریم با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم.

وی گفت: مردم باید صداقت را در رفتار، کردار و گفتار ما ببینند، چون آنان، ولی نعمت و ما خادم‌شان هستیم.

فرماندار ایرانشهر همچنین از نصب چهار دکل مخابراتی در محور ایرانشهر بزمان در چند روز آینده خبر داد و گفت: متاسفانه سرقت تاسیسات مخابراتی موجب قطع ارتباطات در این منطقه شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک این مشکل و اینترنت مسجد ابوالفضل (ع) در حوزه بزمان بر طرف می‌شود.

انتهای پیام/گ

توسعه ایرانشهر نیازمند احساس مسئولیت عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار