رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت:روستای احمدآباد به عنوان مجری طرح جشنواره‌ی روستا‌ها و عشایر دوست‌دار کتاب در شهرستان زرند انتخاب شده است.

معرفی شهرستان زرند برای حضور در جشنواره‌ی ملی روستا‌ها و عشایر دوست‌دار کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد رشیدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در نخستین نشست هم‌اندیشی جشنواره‌ی روستا‌ها و عشایر دوست‌دار کتاب شهرستان زرند گفت: انتخاب روستای احمدآباد دلایل متعددی داشت که استقبال و همکاری دهیار آن در اجرای برنامه‌های فرهنگی گذشته، مهم‌ترین علت این انتخاب بود.

وی با اشاره به دستاورد‌های این جشنواره گفت: این جشنواره‌ی ملی در توسعه‌ی فرهنگی روستا‌ها و عشایر نقش بسزایی دارد که اجرای آن نیازمند همکاری همه‌ی نهاد‌های مسئول است.

رشیدی افزود: شهرستان زرند پیش از این در بین ۵ شهر برتر جشنواره‌ی پایتخت کتاب ایران قرار گرفته است که اگر در آن جشنواره حمایت مناسبی از برنامه‌ها می‌شد، می‌توانستیم عنوان پایتخت کتاب ایران را به‌دست بیاوریم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند خواستار توسعه ساختار‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در روستا‌های این شهرستان شد و گفت: روستای احمدآباد باید صاحب کتابخانه‌ی عمومی شود.

وی همچنین از تمامی دهیاران خواست تا با ارایه برنامه‌های خود، برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کنند.

در این نشست که به میزبانی فرمانداری زرند برگزار شد؛ نماینده‌ی دهیار احمدآباد نیز از اختصاص زمینی جهت احداث کتابخانه‌ی عمومی احمدآباد خبرداد.

انتهای پیام/س

برگزاری جشنواره‌ی روستا‌ها و عشایر دوست‌دار کتاب در شهرستان زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار