رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال، محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس و علی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان را فرصتی بزرگ برای کرمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال در نشست با مربیان مس کرمان، ضمن ابراز خرسندی از حضور محمودی نیا به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، این انتخاب را تبریک گفت و بیان داشت: محمودی نیا خودش مدیر، مربی و مدرس است و عالی‌ترین مدارج مدیریتی و مدرسی را پشت سر گذاشته و این برای شما مربیان یک فرصت تلقی می‌شود تا از وجودشان نهایت استفاده را ببرید.

وی گفت: ایشان جزو معدود مربیان مدیر فوتبال کشور هستند که وجود شان در مس می‌تواند یک فرصت باشد.

محمدی افزود: قرایی نیز سابقه‌ی درخشانی در پرونده دارد و حضور وی در هیئت فوتبال استان، به همراه محمودی نیا برای استان کرمان فرصتی بزرگ است.

وی یادگیری را جزیی لاینفک از زندگی عنوان و تصریح کرد: کسانی که سن بالایی دارند و همچنان تشنه‌ی آموختن هستند، هیچ وقت پیر نمی‌شوند، ولی بر عکس جوانانی که خودشان را در یادگیری متوقف می‌کنند، زود پیر می‌شوند.

محمدی با ابراز تأسف از فرهنگ غلطی که به خصوص در رشته‌ی فوتبال حاکم است، یادآور شد: متأسفانه بازیکنانی که بلافاصله دوره‌ی بازی گری خود را تمام می‌کنند، فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و انتظار سرمربیگری لیگ برتر و تیم‌های بزرگ را دارند و این یک ایراد بزرگ است.

وی برای مربیگری سه دهه برشمرد و تأکید کرد: دهه‌ی اول آموزش، دهه‌ی دوم سعی، خطا و آزمایش و دهه‌ی سوم صاحب فلسفه شدن است که برای مربی شدن باید هر سه دهه را گذراند.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تأکید من روی حرفه است نه شغل، بیان داشت: اگر دنبال شغل مربیگری هستید هرگز موفق نخواهید بود، اما اگر دنبال حرفه مربیگری هستید، وضع فرق می‌کند.

محمدی با اذعان به اینکه کار مربیگری کار روزانه است، گفت: باید برای رسیدن به اهدافت از امکانات فیزیکی، مادی و هرچه که در اختیار دارید، به خوبی استفاده کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استعدادیابی اشاره کرد و افزود: استعدادیابی یک قابلیت است، اگرچه ممکن است به لحاظ ژنتیک یا بر اساس یک موهبت الهی در وجود فردی وجود داشته باشد، اما این استعداد به تنهایی کافی نیست.

محمدی تصریح کرد: استعدادیابی نیاز به تمرین، آماده سازی، تلاش، شخصیت و تعهد دارد بدون توجه به این فاکتور‌ها هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/ب

نشست رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با مربیان مس کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار