دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی از پیش بینی افزایش ۳ برابری زائران اربعین حسینی استان مرکزی خبرداد.

پیش بینی افزایش ۳ برابری زائران اربعین حسینی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، امیدی دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در جلسه ستاد اربعین حسینی این استان گفت: با حذف ویزای زائران حسینی پیش بینی می‌شود حجم متقاضیان سفر معنوی اربعین از استان مرکزی سه برابر شده و از مرز ۲۰۰ هزار نفربگذرد.

امیدی افزود: ۱۵ کمیته امسال در ستاد اربعین حسینی استان مرکزی برای ارایه خدمات به زایران پیش بینی شده است.

رویکرد امسال بر این است که خدمات به زائران اربعین در کشور و مرز ارائه شود

بهروزاکرمی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مرکزی هم گفت: رویکرد امسال بر این است که خدمات در کشور و مرز ارائه شود و ارائه کنندگان خدمت در عراق، بیشتر تکمیل کننده خدمات عراقی‌ها باشد.

اکرمی افزود: مسئولان با توجه به حذف ویزا و افزایش تعداد زائران، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب را اتخاذ کنند و برنامه‌ریزی توسط کمیته‌ها باید از امروز صورت گیرد و نقاط ضعف سال‌های گذشته احصا شده و تکرار نشود تا با این برنامه‌ریزی‌ها زائران به دور از مسائل حاشیه ای، راحت‌تر به وظایف معنوی خود رسیدگی کنند.


۲۵۲ اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین حسینی استان مرکزی / سال گذشته زائران با ۵۲۷ اتوبوس جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از پیش بینی ۲۵۲ اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین حسینی خبرداد.

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۵۲ اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین حسینی استان در سال جاری پیش بینی شده است.

زندی فر افزود: سال گذشته ۱۶ هزار زائر اربعین حسینی با ۵۲۷ اتوبوس جابه جا شدند.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح پیمایش سوخت برای جابه جایی زائران اربعین حسینی هماهنگی‌های لازم با مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام شده است.

اعلام امادگی ۲۵ موکب استان مرکزی برای آئین معنوی پیاده روی اربعین

مسئول امور شهرستان‌های ستاد اربعین حسینی استان مرکزی نیز گفت: ۲۵ موکب با ظرفیت اسکان ۳۴ هزار و ۴۰۰ نفر تاکنون برای آیین معنوی پیاده روی اربعین امسال اعلام آمادگی کرده و در انتظار صدور پروانه هستند و پیش بینی می‌شود ۱۰ موکب به مجموع موکب‌های ثبت نامی استان افزوده شود.

حسین آبادی افزود: ثبت نام موکب داران اربعین حسینی از دهم اردیبهشت ماه امسال در سامانه آغاز شده است.

تشکیل کمیته‌های ستاد اربعین حسینی استان مرکزی هر ۲ هفته یک بار و برگزاری نشست شهرستانی با حضور فرمانداران از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.