رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خواستار راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه با واحدهای صنعتی استان به منظور افزایش همکاری بین این دو بخش شد.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تمایل واحدهای صنعتی استان برای ارتباط با دانشگاه ها خبرداد و گفت : از انجایی که سرمایه گذاران برای رشد و توسعه فعالیت های خود نیاز به علم روز دارند، این تمایل از سوی واحدهای صنعتی برای ارتباط با دانشگاه های استان وجود دارد.

وی گفت : متاسفانه تاکنون از سوی روسای دانشگاه های استان دعوتی برای برگزاری نشست با واحدهای صنعتی نداشته ایم و دانشگاه صنعتی اولین دانشگاهی است که در این رابطه گام برداشته است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: راه اندازی برخی از رشته های مورد نیاز واحدهای صنعتی و نیز بازدید دانشجویان و اعضای هیات های علمی از این واحدها می تواند اقدامات موثری برای افزایش تعاملات باشد.

وی اضافه کرد: اگر بازدید دانشجویان و اعضای هیات علمی از واحدهای صنعتی استان بصورت مستمر انجام گیرد، بسیاری از نقاط ضعف و مشکلاتی که این واحدها دارند شناسایی و برای رفع آنها گام هایی برداشته خواهد شد.

شکری تاکید کرد: به منظور سریعتر اجرایی شدن تعاملات بین واحدهای صنعتی و دانشگاه، خواستار این هستیم که دفتر ارتباط دانشگاه و صنایع استان در هر دو بخش راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: امیدورایم این نشست، در سال رونق تولید مقدمه ای برای افزایش کیفیت و ارتقاء تولیدات صنایع استان باشد.

در ادامه این نشست، مسئولان صنایع مختلف استان و واحدهای ذیربط به ارائه پیشنهاد در زمینه توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنایع پرداختند .

 

 

انتهای پیام/د

سرمایه گذاران برای رشد و توسعه فعالیت های خود نیاز به علم روز دارند

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.