مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : اشتغال پایدار یک موضوع اساسی است که فقط با پول ایجاد نمی‌شود و داشتن مهارت و اراده از ضرورت‌های آن است.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : حلقه استخدام در دستگاه‌های دولتی تنگ‌تر شده و باید افراد با مهارت آموزی، وارد بازار کار شوند.

وی گفت : سازمان فنی و حرفه‌ای به تنهایی نمی‌تواند نیاز‌های حرفه‌ای شهرستان‌ها را تأمین کند و به کمک سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و کمیته امداد بسیار نیاز داریم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه با همکاری همه جانبه و هم افزایی با دیگر سازمان‌ها می‌توانیم نتیجه مطلوبی شاهد باشیم، اضافه کرد: در سال گذشته دوره‌های آموزشی را با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در شهرستان کرمانشاه آغاز کرده ایم و این روند در سال جاری و در دیگر شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

محمدی، ارائه آموزش را یکی از الزامات اشتغال پایدار دانست و اظهار کرد: در نظر داریم با نیازسنجی و اولویت بندی، در هر شهرستان یک پروژه آموزشی تعریف شود که نیرو‌های آموزش دیده و توانمندی وارد بازار کار شوند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه نقش فنی و حرفه‌ای در توسعه اشتغال بسیار مهم است، گفت: دولت تدبیرو امید در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال روستاییان سنگ تمام گذاشته است.

سعدی مصطفی زاده افزود: یکی از مهمترین عناصر اشتغال‌زایی، مهارت است و فنی و حرفه‌ای بهترین بستر برای مهارت‌آموزی است که بر این اساس لازم است به آموزش فنی و حرفه‌ای توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: با تو. جه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد از برنامکه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای حمایت خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

حلقه استخدام در دستگاه‌های دولتی تنگ‌تر شد

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.