با پیشنهاد استاندار خراسان رضوی مبنی بر تاسیس مرکز خراسان شناسی، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری نوید تعیین تکلیف این مرکز را در هفته‌های آینده داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، به دنبال پیشنهاد علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با اصحاب فرهنگ و هنر و مفاخر استان مبنی بر تاسیس یا احیاء مرکز خراسان شناسی، بلافاصله جلسه جداگانه‌ای به این منظور با حضور مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر مرکز کرمان شناسی و جمعی از مفاخر فرهنگی و هنری خراسان رضوی  برگزار شد.

سید حمیدموسوی مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: در پایان این جلسه، مقرر شد تا تجربیات کرمان در ارتباط با ساخت مرکز کرمان شناسی و تجربیات مرکز خراسان شناسی قدیم نیز گرفته شود تا جمعی از مفاخر که از جمع حاضر در جلسه انتخاب می‌شوند به یک جمع بندی برای ساختار مرکزی برسند.

او ادامه داد: یا مرکزی جدید ساخته شود و یا همان مرکز قدیم احیا گردد، در نتیجه مقرر شد دو هفته دیگر همین جلسه برگزار شود تا ببینیم دوستان به چه جمع بندی رسیده اند و تصمیم لازم گرفته شود.

انتهای پیام//ف.س
 

ساخت مرکز خراسان شناسی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.