نخستین همایش بین المللی دین، معنویت و کیفیت زندگی در مشهد برگزار شد.

دین، معنویت و کیفیت زندگی موضوع همایش بین المللی در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام جواد رقوی دبیر علمی همایش بین المللی دین، معنویت و کیفیت زندگی گفت: فراخوان این همایش در سه محور دین، معنویت و کیفیت زندگی از مهر ماه پارسال و با تعیین مهلتی شش ماهه برای ارسال مقالات منتشر شد.

وی تصریح کرد: رابطه دین و معنویت، روان شناسی دین، تفکر مثبت، معنویت و عرفان، معنویت در اسلام و سایر ادیان، اثر معنویت بر سلامت فردی و اجتماعی جامعه، رابطه نظم و امنیت با سبک زندگی اسلامی و جایگاه تفرجگاه‌ها در این سبک از زندگی جزء محور‌های مقالات این همایش بود.

دبیر علمی همایش بین المللی دین، معنویت و کیفیت زندگی گفت: ۵۵۰ مقاله در خصوص محور‌های همایش به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد، نویسندگان ۲۲۰ مقاله از طلاب پژوهشگر ۲۲ کشور از جمله لبنان، هندوستان، پاکستان، افغانستان و عراق هستند و مقالات برتر این همایش در یک کتاب جمع آوری و منتشر می‌شود.

حجت الاسلام رقوی افزود: این همایش با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه بیرجند، دانشگاه مازندران و انجمن علمی عرفان اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده جامعة المصطفی العالمیة این همایش را به طور سالانه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام//م.ی
 

 همایش بین المللی دین، معنویت و کیفیت زندگی در مشهد برگزار شد

برچسب ها: کتاب ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.