امام جمعه موقت بوشهر گفت: نیروی مقاومت تنها با موشک مبارزه نمی‌کند بلکه با قدرت نظامی که دارد رژیم غاصب را به عصر حجر می‌کشاند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دزدی دریایی انگلستان و توقیف کشتی نفت کش ایرانی بیان کرد: ایران با تمام توان خود جواب دندان شکنی به این اقدام انگلستان می‌دهد.

وی بااشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با روحانیون افزود: در این شرایط اروپائیان با روحیه متکبرانه‌ای که دارند همواره از جمهوری اسلامی ایران توقع دارند به برجام متعهد باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد جنگ ۳۳ روزه عنوان کرد: هشدار رهبر حزب الله لبنان در وارد شدن به الجبیل در صورت هرگونه تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی لرزه بر تن آنان انداخت.

هاشمی تصریح کرد: این سخن رهبر حزب الله لبنان بیانگر این است که نیروی مقاومت تنها با موشک مبارزه نمی‌کند بلکه با قدرت نظامی که دارد این رژیم غاصب را به عصر حجر می‌کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حمایت ائمه جمعه از جهت گیری‌های انقلاب در جامعه افزود: امام جمعه پدر معنوی همه جامعه است برهمین اساس باید همه را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: وظیفه ائمه جمعه دفاع و کمک کردن به همه تشکل‌های انقلابی و جریان‌هایی که در مسیر منویات نظام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام برمی دارند، است.

هاشمی ادامه داد: انتقاد امامان جمعه در خطبه‌های نماز جمعه جز با هدف اصلاح امور، استحکام نظام و برطرف کردن گرفتاری مردم نیست.

وی تقوا در همه عرصه‌ها را از نیازهای امروز مهم جامعه دانست و تاکید کرد: ائمه جمعه تقوا هم عملی و هم در توصیه‌ها به مردم بیاموزند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: رعایت تقوا در فضای مجازی از جمله الزامات و ضرورت‌هایی است که جامعه باید به آن توجه داشته باشد.

هاشمی بیان کرد: رواج دروغ، تهمت و افترا در فضای مجازی از جمله گرفتاری‌های فضای مجازی است که امروز جامعه با آن روبه رو است.

وی جلوگیری از اسراف را از دیگر موارد رعایت تقوای الهی دانست و تصریح کرد: رعایت تقوا بین زوجین ضمن اینکه از بروز پدیده طلاق پیشگیری می‌کند از بسیاری ناهنجاری‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه افزایش امید در جامعه دشمنان در جنگ نرم را ناکام می‌کند افزود: حمایت ائمه جمعه از جهت‌گیری‌ها و جریان‌های انقلابی در جامعه از تاکیدات دیگر مقام مغظم رهبری بود.

انتهای پیام/م

نیروی مقاومت تنها با موشک مبارزه نمی‌کند

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.