نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:شهرستان جم جوانان توانمندی دارد که باید متناسب با ظرفیت‎های منطقه برایشان شغلی پایدار فراهم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم تکریم و معرفی امام جمعه جم با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان بر حل مشکلات موجود تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکل تامین آب جم، بیان کرد: کار‌های خوبی برای تکمیل طرح آبرسانی سیراف-جم صورت گرفته که امیدواریم زودتر به بهره‌برداری برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توجه بیشتر به محیط زیست و مبلمان شهری جم را خواستار شد و گفت: فعالیت فرودگاه جم باید زودتر از سر گرفته شود و نزدیکی آن به فرودگاه عسلویه دلیل مناسبی برای فعال نبودنش نیست.

آیت الله صفایی بوشهری به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان جم نیز اشاره کرد و افزود: یکی از این ظرفیت‌ها، تیم فوتبال پارس جنوبی جم است که میان مردم محبوبیت دارد و باعث نشاط اجتماعی در این شهرستان شده است.

وی با تاکید بر حل مشکلات این تیم و دیگر تیم‌های ورزشی جم، ادامه داد: همان طور که در سایر استان‌ها، مراکز صنعتی خصوصی و نیمه خصوصی به تیم‌ها کمک می‌کنند اینجا هم باید کمک کنند و اگر چه صنایع دولتی، بر حسب قانون نمی‌توانند تیم‌داری حرفه‌ای کنند، اما با توجه به پیوست‌های فرهنگی اجتماعی می‌توانند به تیم‌های ورزشی کمک کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: قرار شده سازمانی در استان تشکیل شود که پیگیر تحقق همین پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی صنعت باشد تا متولیان فرهنگ و ورزش دیگر فقط دغدغه مدیریت حرفه‌ای داشته باشند نه تامین منابع مالی.

آیت الله صفایی بوشهری با درخواست از مسئولان برای تکمیل و بهبود وضع بزرگراه جم-فیروزآباد، یادآور شد: برای ساخت راه آهن استان بوشهر نیز باید تدبیری اندیشیده شود.

وی همچنین با تاکید بر تلاش امامان جمعه بر پیگیری مشکلات مردم، گفت: امامان جمعه با مهربانی حرف‌های مردم را بشنوند و برای تامین خواسته‌هایشان گام‌های اساسی بردارند.

در این مراسم با قدردانی از خدمات هشت ساله حجت الاسلام گنجی، حجت الاسلام محمد محمدی را به عنوان امام جمعه جم معرفی شد.

برگرفته از فارس

انتهای پیام/ک

معرفی امام جمعه جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.