حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس گفت : انسجام ملی لازمه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است و ملت باید همیشه انسجام خود را حفظ کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه هفته آخر تیرماه 98 در سمنان با بیان اینکه انسجام ملی لازمه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است و ملت باید همیشه انسجام خود را حفظ کند گفت : گرانی و مشکلات در کشور وجود دارد، ولی اقتدار ملت مانع دستیابی دشمنان به اهداف شوم‌شان است.

وی با بیان اینکه هر اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران با پاسخ دندان‌شکن مواجه می‌شود افزود : هر اقدام بدخواهانه از سوی دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان با اقتدار از سوی ایران پاسخ داده می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره نگهداشتن محموله نفتی ایران در جبل‌الطارق، تصریح کرد: رزمندگان در هر زمان و مکان این اقدام را بی‌جواب نخواهند گذاشت و اکنون انگلیس در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است، ادامه داد: چند صباحی دشمن حرکت‌هایی را در قلب کشور ایجاد و تروریست‌ها حرکتی از خود را نشان دادند که سپاه پاسداران مراکز و جنبش آنان را در اقلیم کردستان عراق شناسایی و با تجهیزات پیشرفته نابود کرد.

عبدوس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی در کشور وجود دارد تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد ولی تسلیم شدن به مراتب هزینه بیشتری به دنبال دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با ائمه جمعه و ضرورت حمایت ائمه جمعه از جریان انقلابی بیان کرد: پیشرفت کشور به تقویت روحیه انقلابی منوط است و کوتاه آمدن از این مواضع به ضرر انقلاب ملت، کشور و آینده است.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: ترامپ، هفت هزار میلیارد دلار در سوریه و عراق خرج کرد تا مردم را از مسیر خداپرستی منحرف کند، ولی به یاری خداوند به دستاوردی نرسید و به شکست خود اعتراف کرده است.

نمازجمعه یکی از عوامل بقای انقلاب است

وی با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه اضافه کرد: نمازجمعه یکی از عوامل بقای انقلاب، نمایش اقتدار و قدرت سیاسی و اجتماعی است.
عبدوس اظهار داشت: نماز جمعه مرکز فرهنگی هر شهر است و اکنون با اقامه نمازجمعه در ۹۰۰ نقطه از کشور مسائل اساسی، هشدارها، تشویق‌ها و تهدیدها مطرح می‌شود.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار