حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا شکستی بزرگ و مفتضحانه برای دولت آمریکا و ترامپ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام‌جمعه موقت سمنان در نشستی با پاسداران سپاه قاﺋم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا گفت: این پهباد بسیار قیمتی و مدرن که با هزینه‌ای بسیار هنگفت ایجادشده بود؛ با دستان توانمند نیرو‌های مقتدر، هوشیار و بصیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد.

وی سرنگونی این پهباد جاسوسی را شکستی بسیار بزرگ و مفتضحانه برای دولت آمریکا و ترامپ دانست و افزود: آمریکایی‌ها همچون همیشه در رسیدن به اهداف شومشان ناکام ماندند و این شکستی و ناکامی بزرگ برای آن‌ها محسوب می‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی بار دیگر پیام اقتدار، انسجام، عظمت و عزت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان مخابره کرد.

وی ابراز داشت: ایران به پشتوانه نیرو‌های مسلح و همراهی مردم اجازه تعرض و تجاوز به هیچ بیگانه‌ای را به خاک مقدس این مرزوبوم نخواهد داد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد با اشاره به جدیت ایران در مقابله با متجاوزان به مرز‌های کشورمان گفت: مستکبران و زیاده‌خواهان بدانند به‌هیچ‌عنوان اجازه دست‌درازی و انجام اقدامات خرابکارانه به آن‌ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام / م

ایران توانمندتر از تصور آمریکا

 

برچسب ها: سپاه ، وزارت اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.