سیستان و بلوچستان گفت: به همت کانون و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی نخستین اجرای "پویش فصل گرم کتاب" در پارک سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

نخستین اجرای به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: "پویش فصل گرم کتاب" از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری و با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقا مهارت‌های زندگی طراحی شده است.

وی گفت: افزایش سرانه امانت کتاب، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این پویش است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: "پویش فصل گرم کتاب" دومین سال اجرا در کشور را سپری می‌کند.

وی بیان کرد: در این طرح مربیان کانون با ایجاد ایستگاه‌های کتابخوانی و با همکاری سایر سازمان‌ها فضایی برای ارائه خدمات فرهنگی به مخاطبان به وجود می‌آورند.

هادی گفت: همچنین با اجرای برنامه‌های خلاق و متنوع برای خانواده‌ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان، کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان معرفی می‌شود.

وی افزود: در زاهدان نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با همکاری شهرداری این برنامه را آغاز کرده و همکاران با انجام فعالیت‌هایی مانند قصه گویی، نمایش عروسکی، مسابقه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی و پخش نماهنگ میزبان مخاطبان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این برنامه در نخستین گام خود با استقبال خوب خانواده‌ها روبه‌رو شد.

وی گفت: "پویش فصل گرم کتاب" هر چهارشنبه تا پایان شهریور ماه، در پارک سربازان گمنام واقع در زیباشهر زاهدان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

هادی افزود: این طرح سال گذشته در بوستان فرهنگیان زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اجرای پویش فصل گرم کتاب در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار