مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برگزاری آزمون سنجش مهارت با حضور یک هزار و ۱۳۷ نفر در ۶۲ حرفه در استان خراسان جنوبی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خوش‌آیند صبح امروز در بازدید از حوزه آزمون سنجش مهارت شهرستان بیرجند گفت: دومین مرحله آزمون هماهنگ سال ۹۸ پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد امروز پنج شنبه در ۱۰ حوزه امتحانی شهرستان‌های بیرجند، قائن، اسدیه، فردوس، نهبندان، طبس، سربیشه، خوسف، سرایان و بشرویه در مجموع برای ۶۲ حرفه برگزار می‌شود که متقاضیان با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.


وی افزود: سومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در سال ۱۳۹۸ نیز به صورت هماهنگ صبح امروز در تمام حوزه‌های آزمون برگزار شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: یک هزار و ۱۳۷ نفر در دومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در سال ۱۳۹۸ در ۶۲ حرفه ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۴۹ نفر مرد و ۳۸۸ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.


خوش‌آیند تصریح کرد: نتایج این مرحله از آزمون‌ها تا چهارشنبه ۳ مرداد ماه اعلام می‌شود و داوطلبان جهت آگاهی از نتیجه آزمون می‌توانند به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای که در آن آموزش دیده‌اند مراجعه کنند.


وی افزود: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت نیروی کار استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در زمینه مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
انتهای پیام/ب


برگزاری آزمون سنجش مهارت در خراسان جنوبی

برچسب ها: اشتغال ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.