مدیرکل راه و شهرسازی فارس از آغاز پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: میزان تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده شیراز ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌های استان فارس ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: نرخ سود این تسهیلات در دوران مشارکت ۹ درصد تعیین شده است و نیز نرخ سود تسهیلات مازاد بر سقف تسهیلات مشارکت مدنی برابر با ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲۰ ماه است.

تکاور، مدارک مورد نیاز شرایط ثبت نام جهت دریافت تسهیلات ساخت مسکن بافت فرسوده شهری را شامل اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری و واقع شدن پروژه در محدوده مصوب بافت فرسوده شهری که باید در پروانه ساختمانی قید و یا به تایید شهرداری رسیده باشد، اعلام کرد.

تکاور همچنین بیان کرد: شرایط ثبت نام در این طرح نیز بدین صورت است که ابتدا اعتبار پروانه ساختمانی باید حداقل ۶ ماه باشد و نیز پیشرفت فیزیکی پروژه حداقل ۲۰ درصد و حداکثر ۸۰ درصد باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: همچنین در رهن نبودن سند ملکی یا همان آزاد بودن سند و ثبت کامل اطلاعات در سامانه ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده از دیگر شرایط ثبت نام برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن است.
انتهای پیام/م 

ساخت مسکن در بافت فرسوده شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار