رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شهرستان کوهستانی بافت با توجه به برخورداری از هوایی مساعد در تابستان و بهار، با مجهز شدن به برخی تجهیزات، می‌تواند مکانی مناسب برای میزبانی اردو‌ی تیم‌های فوتبال باشد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: شهرستان بافت در طول یکسال گذشته با توجه به سیاست قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان، مبنی بر درگیر کردن شهرستان‌های استان در میزبانی مسابقات استانی و کشوری، تاکنون سه بار میزبان شده است.

وی افزود: این شهرستان به دلیل اقلیم مناسبی که دارد، طی فصل گرما، آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و می‌تواند مکان مناسبی برای برگزاری اردو‌ی تیم‌های فوتبال یا میزبانی مسابقات استانی و کشوری باشد.

امیرخسروی از برگزاری مسابقات لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور به میزبانی شهرستان بافت خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان، این مسابقات در شهرستان بافت برگزار می‌شود که این میزبانی می‌تواند سرآغازی بر تجهیز یک کمپ مناسب در این شهرستان باشد.

وی معین اقتصادی شهرستان بافت را بانک گردشگری دانست و یادآور شد: کارخانه فولاد بافت یا مجموعه‌های اقتصادی دیگری که در این شهر در حال فعالیت هستند نیز می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در این حوزه ورود کنند.

امیرخسروی با اشاره به اینکه تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزاری اردو‌های برون مرزی برای تیم‌های فوتبال را ممنوع کرده‌اند، بیان داشت: این ممنوعیت اردوهای برون مرزی می‌تواند فرصت خوبی برای شهرستان بافت به عنوان گزینه ای برای میزبانی مناسب تیم های فوتبال باشد.

وی گفت: علاوه بر آب ‌و هوای دلپذیر و طبیعت بکر این منطقه، وجود چند سدِ پرآب در آن نیز سبب می‌شود در بحث آبیاری چمن هم مشکلی وجود نداشته باشد.

امیرخسروی ابراز امیدواری کرد: مسئولان شهرستان، این پیشنهاد را جدی بگیرند و به این مسئله به طوری جدی‌تری ورود کنند.

انتهای پیام/ب

شهرستان بافت گزینه ای مناسب برای میزبانی های فوتبال

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار