سعید دهقان لو گفت: طرح مهربانی در مهر ویژه تهیه نوشت افزار ایرانی اسلامی و کتاب های کمک درسی برای دانش آموزان سیل زده در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید دهقان لو سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه طرح مهربانی در مهر از ۲۰ تیر تا ۳۰ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود گفت : هدف این طرح تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک‌درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل‌زده است.

وی افزود : در راستای اجرای این طرح در استان سمنان پایگاه‌های مهربانی در مهر در کتاب خانه‌های عمومی سراسر استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل‌زده ایجاد می‌شود.

سرپرست کتاب‌خانه‌های عمومی استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود برگزاری فعالیت‌های شاخص فرهنگی در کتاب خانه‌ها را مهم دانست و گفت: کتابداران باید در برگزاری جلسه‌های نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب، نشست‌های کتاب‌خوان و نمایشنامه خوانی تلاش کنند.

دهقان لو با تأکید بااینکه بیش از ۶۱ هزار نفر عضو کتاب خانه‌های عمومی استان سمنان هستند و از خدمات این کتاب خانه‌ها بهره مند می‌شوند، اظهار داشت: باید برای تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور حداکثری در کتاب خانه‌ها برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات برگزاری طرح مهربانی در مهر در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.