فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت:باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.

سپاه آماده همکاری با بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف  ضمن تبریک هفته بهزیستی از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان در زمینه ساخت مسکن خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.


وی گفت: سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است.

زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد: تاکنون ۷۵ مورد را شناسایی کرده ایم و قرار است بهزیستی اقدامات اولیه در این خصوص از جمله صدور مجوز اطلاعات تکمیلی را در اختیار قرارگاه قرار دهد و سپاه نیز کار ساخت و ساز را انجام دهد.


لازم به ذکر است ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با کمک بلاعوض هفت میلیون تومانی بهزیستی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام می گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است

برچسب ها: بهزیستی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.