معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰ فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این معاونت در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرحناز محمدی با بیان اینکه بیش از ۳۰ فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این معاونت در حال انجام است گفت: آموزش پیش از ازدواج، آموزش زندگی خانوادگی، آموزش مهارت‌های زندگی، خدمات پیشگیری و کنترل طلاق، برنامه غربالگری اضطراب و طرح محب (مداخله و حمایت هایروانی-اجتماعی در بلایا) از  خدمات دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت پیشگیری بهزیستی است.

محمدی دیگر دفتر تخصصی معاونت پیشگیری بهزیستی را «دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» عنوان کرد و گفت: تحت نظارت این دفتر ما پایگاه‌های سلامت اجتماعی را داریم و هم اکنون ۳۳ پایگاه سلامت اجتماعی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

وی گفت: طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در سه شهرستان کرمانشاه، هرسین و اسلام آباد غرب ، طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزی ، طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران ،دفتر پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد با  پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه در حال اجراست و معمولاً اجتماع محور بوده و در سطح محلات، محیط‌های کاری، محیط‌های نظامی و محیط‌های آموزشی به ویژه مهد کودک‌ها در حال انجام است.

انتهای  پیام/ز

 

۳۳ پایگاه سلامت اجتماعی در سطح استان در حال فعالیت هستند

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.