مددکار اجتماعی و مدرس کارگاه گفت: تعداد ۱۱۰ مددکار اجتماعی در مراکز غیر دولتی سه گانه با دفتر زنان و خانواده بهزیستی در ارتباط هستند که در زمینه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت دارند.

۱۱۰ مددکار اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان آموزش دیدندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شایسته کرمخانی به عنوان مددکار اجتماعی و مدرس این کارگاه گفت: تعداد ۱۱۰ مددکار اجتماعی در مراکز غیر دولتی سه گانه با دفتر زنان و خانواده بهزیستی در ارتباط هستند که در زمینه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت دارند.


وی گفت:دوره آموزشی یک روزه گزارش نویسی و تدوین برنامه عملیاتی در مددکاری اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی از سوی دفتر توانمندسازی خانواده و زنان معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای ۴۳ تن از مددکاران مراکز غیردولتی تحت نظارت برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تغییرات سریع در جامعه امروز ،نیاز به روز شدن دانش مددکاری اجتماعی و باز آموزی این حرفه خصوصا در خصوص زنان سرپرست خانوار و شناخت نیازها و تدوین برنامه عملیاتی متناسب با نیاز ها و چالشهای جامعه هدف بیش از پیش مشهود است.


به گفته  کرمخانی، دفتر زنان و خانواده بهزیستی سالانه حداقل ۲ دوره آموزشی مصوب و چندین دوره غیر مصوب در حوزه های مختلف کار با فرد و گروه را برگزار می کند.

انتهای  پیام/ز

 

نیاز به روز شدن دانش مددکاری اجتماعی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.