بحرین در واکنش به مستند افشاگرانه شبکه قطری الجزیره درباره اقدامات رژیم منامه گفت این برنامه گواهی بر تروریست و یاغی بودن قطر است!

حمله لفظی مقام بحرینی به قطر پس از افشاگری اخیر شبکه الجزیرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام بحرینی در واکنش به مستند «ما خفی اعظم» (آنچه پنهان مانده، بزرگتر است) شبکه قطری الجزیره درباره طرحی در بحرین برای ترور برخی شخصیت‌های مخالف این رژیم و همچنین اجرای عملیات در ایران، گفت این برنامه مستند گواهی بر تروریست و یاغی بودن قطر است!

در نخستین واکنش بحرین، یکی از منابع مسئول در وزارت امور اطلاع‌رسانی، گفت رویکرد این برنامه چیزی جز رویکرد تروریستی برای تشویق به تنفر و اختلاف‌افکنی نیست!

این مقام مسئول بحرین افزود: این برنامه نشان می‌دهد قطر در عمل و گفتار، کشوری یاغی و تروریست است.

مقام مذکور همچنین در اظهاراتش تهدید کرد تنش‌های کنونی [با قطر] به سطح شدیدتر و بدتری خواهد رسید.

روز گذشته شبکه تلویزیونی الجزیره از یک طرح مخفیانه (اینجا) در زمینه همکاری سازمان اطلاعات بحرین در سال ۲۰۰۳ با سازمان تروریستی القاعده برای ترور رهبران معارض در این کشور و همچنین انجام عملیات در ایران خبر داده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطر ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa,abbasi
۱۶:۴۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
تروریست شما نوچه های آمریکا هستین که با رژیم غاصب و جعلی و کودک کش اسرائیل دست به دست دادین تا طرح توطئه قرن ( معامله قرن ) رو در کشورتون ، اجرایی کنید .
آخرین اخبار