امیر حاتمی گفت: آماده هستیم در بخش خودروسازی هر جا که نیاز به فناوری در این صنعت وجود داشته باشد با وزارت صنعت همکاری کنیم.

آمادگی وزارت دفاع برای کمک به خودرو سازیبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حاتمی پس از پایان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه همکاری و مساعدت در بخش خودروسازی اعلام آمادگی کرده است.

وزیر دفاع افزود: اگر خارجی‌ها برای همکاری در این بخش از کشور ما رفتند صنایع دفاعی کشور از فناوری و علم و دانش خوبی برخوردار است و ما آماده هستیم در بخش خودروسازی هر جا که نیاز به فناوری در این صنعت وجود داشته باشد با وزارت صنعت همکاری کنیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز ارتباط و اتصال خوبی میان وزارت دفاع و صنعت برقرار شده است و بخش قابل توجهی که قبلاً توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد امروز دراختیار خودمان است و آن را دراختیار خودروسازان قرار می‌دهیم.

وزیر دفاع همچنین با اشاره به حضورش در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این جلسات به شکل مرسوم و هر فصلی درکمیسیون امنیت ملی تشکیل می‌شود و بنده آخرین وضعیت و تحولات دفاعی کشور و اقدامات، برنامه‌ها و پیشرفت‌ها را به نمایندگان در قالب گزارشی ارائه می‌کنم.

امیر حاتمی گفت: همچنین امروز به سؤالات و موضوعاتی که از سوی نمایندگان عضو این کمیسیون پرسیده شده بود در حد امکان و مقدوریت پاسخ دادم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
باید از طرف رئیس جمهور خودرو سازان موظف به همکاری با وزارت دفاع بشن والا خودرو سازان از این آشفته بازار بی کیفیت و قیمت بالای خودرو خیلی هم راضی هستن... اخه خودشون که ماشین ایرانی سوار نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
به اختیار خودرو سازی باشه قبول نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
این مافیای خودروسازی به راحتی بله نمیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
عمده ترین مشکل خودرو سازی ها و شرکت های دولتی، باند بازی ها و ضعف مدیریتی می باشد و شایته سالاری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
یاعلی رو بگید وارد شوید
اگه به اختیار خودرو سازان بزارید جوابی برا همکاری نمی دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
وزارت دفاع وقتي ميتونه موشك ضد هوايي بسازه صد در صدم ميتونه موتور و سيستم سوخت رساني و برق رساني خودرو رو هم بسازه
آخرین اخبار