فرماندار سر پل ذهاب گفت: در سرپل ذهاب ۸۱۰ جانباز، ۱۶۱ آزاده و ۸۵۰ شهید وجود دارد و ایثارگری‌ها و مقاومت مردم این دیار در طول تاریخ زبانزد بوده و است.

ایثارگری‌ها و مقاومت  سرپل ذهاب در طول تاریخ زبانزد بودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  جمالی نیا فرماندار سر پل ذهاب گفت: در سرپل ذهاب ۸۱۰ جانباز، ۱۶۱ آزاده و ۸۵۰ شهید وجود دارد و ایثارگری‌ها و مقاومت مردم این دیار در طول تاریخ زبانزد بوده و است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بازی دراز با حضور گسترده مردم ایران و همچنین دیگر یادواره‌های شهدا به میزبانی سرپل ذهاب، بیان داشت: علاوه بر این موارد سرپل ذهاب با دارا بودن پتانسیل بالا و خوب گردشگری و بوم گردی مقصد بسیاری از مسافران در طول سال است.

به گفته این مسئول، در شهرستان سرپل ذهاب در بحران زلزله ۳۵ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب دیدند که بازسازی آن‌ها به پایان رسیده و کار اتمام واحد‌های احداثی نیز ۴۰ الی ۶۰ پیشرفت داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  بیان کرد: با اقدامات انجام شده شاهد پیشرفت‌های خوبی در روند بازسازی مسکن مردم سرپل ذهاب بوده ایم و چهره شهر زیبا شده است

وی ادامه داد: نشاط و شادی دوباره به زندگی مردم این منطقه بازگشته و امیدواریم مردم سرپل ذهاب دیگر دچار چنین حادثه‌هایی نشوند.

انتهای  پیام/ز


نشاط و شادی دوباره به زندگی مردم منطقه سرپل ذهاب  بازگشت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.