رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود با بیان اینکه تمام مزار شهدای این شهرستان بازسازی شده است، گفت : بر اثر زلزله ۵۷ مزار شهدا در این شهرستان آسیب دیده که نیاز یه بهسازی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سید ایوب زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود گفت : شهرستان جوانرود ۴۰ گلزار شهدا و ۲۶۳ مزار دارد که از این تعداد ۱۳۲ مزار در شهر و مابقی در روستا‌ها هستند.

وی ساماندهی مزار و تامین آب، برق و جاده دسترسی و نصب تابلوی راهنما در ورودی گلزار‌ها را از دیگر نیاز‌های گلزار‌های شهدا در راستای رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا و مردم عنوان کرد.

معاون فرماندار جوانرود نیز با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ما هرچه داریم از شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار مطهر شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهدا می‌باشد.

کمال شهسواری افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای ساماندهی و بهسازی مزار شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

شهردار جوانرود هم با یادآوری مسائل و مشکلات گلزار‌های شهدای این شهر گفت: گلزار‌های شهدای شهر در شان شهدا و مردم شریف جوانرود نیست.

فرهاد تاب زر افزود: اقداماتی در راستای بازسازی و ساماندهی گلزار‌های شهدای جوانرود انجام گرفته، اما کافی نیست.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزا و مزار‌های شهدا از اولویت کار‌های شهرداری است، اظهار داشت: تا یک ماه دیگر شاهد تحولاتی در ساماندهی مزار شهدا خواهیم بود.

شهردار جوانرود آسفالت جاده دسترسی، تامین روشنایی، ساماندهی و از بین بردن علف‌های هرز و سایر خدمات شهری به گلزار‌های شهدا را از مهمترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

وجود ۴۰ گلزار شهدا و ۲۶۳ مزار

 

برچسب ها: مطبوعات ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.