انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر

انتشار رندرهای مطبوعاتی گوشی شیائومی Mi A3، اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه و مشخصات آن به ما می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرفروش‌ترین گوشی پروژه اندروید وان هم‌اکنون در حال ورود به نسل سوم خود است. پیش از رونمایی رسمی، رندرهای مطبوعاتی محصول جدید شیائومی در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات زیادی از این دستگاه به ما می‌دهد. این گوشی جدید شرکت شیائومی Mi A3 نام دارد.

مشخصات ظاهری گوشی شیائومی Mi A3

نسخه جدید خط تولید سری A شیائومی، صفحه نمایش ۶ اینچی که در گوشی A2 نیز دیده می‌شد را استفاده می‌کند. این صفحه نمایش دارای نسبت ۱۸:۹ است و درون خود یک ناچ قطره‌ای جای داده است. تغییرات زیادی در بخش رزولوشن این صفحه نمایش صورت نگرفته و گفته می‌شود رزولوشن نمایشگر فول اچ‌دی+ این گوشی 2240X1080p است. البته ظاهرا یک پنل AMOLED به جای LCD در این گوشی استفاده شده است.

انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر

ناچ قطره‌ای که در میان‌رده بعدی شیائومی دیده می‌شود ما را به یاد پرچمدار این شرکت یعنی Mi 9 می‌اندازد زیرا در آن گوشی نیز از چنین طراحی برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده شده بود. اندازه این قسمت، کوچک‌تر از ناچی است که پارسال در گوشی مقرون‌ به صرفه Mi A2 Lite دیده می‌شد، البته هنوز انقدر بزرگ است که درون خود یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جای دهد.

درست مانند سری Mi A2، نسل بعدی این خانواده نیز در پشت خود دارای یک ماژول دوربین عمودی است.  دوربین موجود در Mi A3 سه‌گانه بوده و فلش‌ ال‌ای‌دی درست زیر سومین لنز قرار گرفته است. سنسور اصلی استفاده شده در این دوربین سه‌گانه باید ۴۸ مگاپیکسلی باشد. این در حالی است که لنز‌های دیگر به ترتیب دارای ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل وضوح هستند. متاسفانه هنوز عملکرد این دو دوربین دیگر، مشخص نیست.انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر


بیشتر بخوانید: آمار شگفت انگیز فروش در اولین مرحله عرضه گوشی Redmi K20 Pro


به عنوان چند نکته پایانی درباره طراحی پشت این گوشی باید بگوییم که به نظر می‌رسد شیائومی بدنه آلومینیومی استفاده شده در مدل سال قبل را با شیشه عوض کرده است. نام تجاری "Mi" این شرکت نیز با نام اصلی آن جایگزین شده و کل آرم به سمت پایین حرکت کرده و به صورت عمودی قرار گرفته و به همین ترتیب، لوگوی Android One هم در مقابل آن قرار گرفته است. در آخر نیز همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، اثری از حسگر اثر انگشت پشت بدنه گوشی نیست. به همین دلیل ما به این نتیجه می‌رسیم که حسگر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

تغییرات داخلی گوشی شیائومی Mi A3

علاوه بر بروزرسانی‌های خارجی، درون این گوشی جدید نیز دستخوش تغییر شده است. جذاب‌ترین تغییر داخلی شیائومی می A3 تعویض Snapdragon 660 با تراشه قدرتمند Snapdragon 665 است که آوریل گذشته رونمایی شد. این تراشه باید با یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی همراهی شود. حافظه داخلی این دستگاه قابل افزایش نیست و گفته می‌شود باتری استفاده شده در این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژ سریع با استفاده از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. در زیر این گوشی یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز دیده می‌شود.

انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر
شیائومی همین حالا نیز در حال تبلیغ گوشی خود در شبکه‌های اجتماعی است. هنوز زمان مشخصی برای رونمایی از آن اعلام نشده اما شیائومی می‌گوید به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. این گوشی اوایل آگوست باید در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید در دسترس باشد. بعضی از شایعات از همراه شدن این گوشی با یک نسخه دیگر از خودش خبر می‌دهند. این مدل همراه می‌تواند A3 Pro یا A3 Lite نام داشته باشد.

انتهای پیام/

رندهای مطبوعاتی Mi A3 منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار