لو رفتن اطلاعات نسخه هندی vivo S1 +تصاویر

فاش شدن اطلاعات vivo S1 که قرار است در هند به فروش برسد، از وجود تراشه Helio P65 به عنوان پردازنده خبر می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خبرهایی در فضای مجازی درباره یک گوشی جدید از شرکت ویوو - Vivo منتشر می‌شوند. بر اساس این خبر، این گوشی جدید که Vivo S1 نام دارد تنها برای هند طراحی شده و فقط در این کشور به فروش می‌رسد. به تازگی اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی منتشر شده است که از مشخصات آن به ما خبر می‌دهد. 

مشخصات فاش شده از Vivo S1

نسخه هندی گوشی Vivo S1 در درون خود از یک تراشه MediaTek Helio P65 استفاده می‌کند. بر اساس گزارشی که به تازگی درباره این گوشی منتشر شده این تراشه به وسیله یک رم ۴ گیگابایتی یا ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود.

گوشی Vivo S1 که هم اکنون در حال صحبت کردن درباره آن هستیم نباید با vivo S1 که برای چین ساخته شده، اشتباه گرفته شود. این گوشی‌ها طراحی کاملا متفاوت دارند و بعضی از مشخصاتشان با یکدیگر فرق می‌کند. بله درست است شباهت نام این دو گوشی با وجود تفاوت‌های ظاهری و داخلیشان واقعا گیج کننده است. ویوو S1 هندی دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۸ اینچی فول‌اچ‌دی امولد است. این صفحه نمایش جذاب در زیر خود حسگر اثر انگشت دستگاه را پنهان کرده تا امنیت گوشی حفظ شود.

لو رفتن اطلاعات نسخه هندی vivo S1 +تصاویر


بیشتر بخوانید: سیستم‌عامل اختصاصی هوآوی ۶۰ درصد از اندروید سریع‌تر است


در پشت این گوشی یک دوربین سه‌گانه وجود دارد که بخش اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل است. این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به وسیله یک لنز ۹ مگاپیکسلی اولترا واید و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

لو رفتن اطلاعات نسخه هندی vivo S1 +تصاویر

باتری این گوشی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژ سریع دو موتوره پشتیبانی می‌کند. در vivo S1 حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تعبیه شده است که می‌تواند فایل‌های بسیاری را در خود جای دهد. در این خبر چند تصویر از Vivo S1 و جعبه آن را مشاهده می‌کنید. انتظار می‌رود این گوشی دارای قیمتی پایین‌تر ۲۰ هزار روپیه (۲۵۰ یورو) باشد. باید در اوایل آگوست منتظر عرضه این دستگاه در فروشگاه‌های هندی باشیم.

انتهای پیام/

مشخصات گوشی vivo S1 فاش شد

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار