اصلاح بخش خلق داستان بازی فرقه قاتلین Odyssey

شرکت یوبیسافت اعلام کرد به زودی بخش Story Creator mode بازی Assassin’s Creed Odyssey اصلاح خواهد شد.

اصلاح بخش Story Creator mode  بازی Assassin’s Creed Odysseyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت در ماه ژوئن حالت Story Creator mode  را وارد بازی Assassin’s Creed Odyssey کرد. در این بخش گیمرها می‌توانند به دلخواهد خود ماموریت‌هایی را ایجاد کنند. گیمرها برای طراحی ماموریت ابتدا بای هدف خود را مشخص کرده و سپس گفت‌وگوهای بین شخصیت‌ها را طراحی کند. این ار بسیار سخت است تنها افراد علاقه‌مند و دارای آگاهی در این زمینه می‌توانند این کار را به درستی انجام دهند اما بنابر اعلام شرکت یوبیسافت، بسیاری از گیمرها این بازی برای بدست آوردن XP و بالا رفتن سطح شخصیت بازی، دست به ساخت ماموریت زده‌اند.

به نظر می‌رسد یوبیسافت قصد دارد با این کار ایده‌‌ها و نظرات گیمرها را پیدا کرده و از آن‌ها در بروزرسانی‌های بعدی بازی Assassin’s Creed Odyssey یا عناوین بعدی این شرکت استفاده کند. از طرفی هم این اقدام شرکت یوبیسافت باعث شده است خلاقیت گیمرها برای انجام مراحل بازی به شدت کاهش یابد و بازی از مسیر اصلی خود خارج شود چرا که بسیاری از گیمرها به جای انجام ماموریت‌هایاصلی بازی ترجیح می‌دهند ماموریت‌هایی که خودشان طراحی کرده‌اند را انجام دهند و مراحل اصلی بازی تحت تاثیر قرار گیرد.

اصلاح بخش Story Creator mode  بازی Assassin’s Creed Odyssey

یوبیسافت تصمیم گرفته است برای حل این موضوع اصلاحاتی را در حالت Story Creator mode   ایجاد کند تا شاید مشکل رها شدن مراحل بازی برطرف شود. در ادامه این اصلاحات را مشاهده کنید:

  • نشان داده نشدن میزان XP بدست آمده از این بخش در نوار اصلی XP بازی
  • برطرف شدن مشکل تقلب در این بخش که بسیاری از گیمرها از این بخش برای تقلب در بازی استفاده می‌کردند
  • بهبود یافتن ابزارهای موجود در بخش Story Creator mode و اضافه شدن برخی ابزارهای کارآمد در بازی

بیشتر بخوانید: اولین نسخه آزمایشی کامپیوتر از بازی Halo: Reach عرضه شد


همچنین یوبیسافت قرار است قابلیت XP boosters را نیز به زودی در اختیار گیمرها قرار دهد که به وسیله آن درصد بالا رفتن XP به ازای هر XP بیشتر خواهد شد. این بازی هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

بهبود بخش Story Creator mode بازی Assassin’s Creed Odyssey

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار