مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی قانونگذاری و انضباط کاری را اولویت این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه تودیع و معارفه رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه قانونگذاری و انضباط کاری را اولویت این اداره کل عنوان کرد و گفت: رعایت نظم و قانون توسط تک تک‌پرسنل در نهایت موجب تحقق آرمان‌ها و رسالت‌های هر سازمان است و باید تمامی همکاران این اصل را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

ارسلان شکری ادامه داد: حوزه راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای در ارتباط مستقیم با مردم است و همین امر فعالیت‌های این بخش را گسترده و درنتیجه تعداد تجهیزات را نیز رو به فزونی گزارده است از این‌رو می‌بایست در جهت حفظ تجهیزات و ماشین آلات در اختیار، در جهت خدمت رسانی بهینه به مردم با دلسوزی کامل عمل کرد.

وی یادآور شد: فرد فرد همکاران باید خود را یک سیستم قلمداد کنند با تفکر و تعلق بزرگ در سطح خرد و محوطه خود فعالیت نمایند.

ابتدای این جلسه در دفتر فرمانداری شهرستان اشنویه مراسم‌تودیع و معارفه برگزار و اقای جلال پاسی بعنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه انتخاب و از خدمات قاب محسن خادمی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/م

 

 

جلسه تودیع و معارفه رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.