نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدگی هر چه بهتر به زیرساخت‌های توسعه روستایی در اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از نزدیک در جریان پروژه‌های در دست اجرا قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در جریان حضور نماینده مردم ارومیه در این اداره شهرستان ارومیه با تاکید بر اهمیت رضایت مندی مردم، برخی از خدمات ارائه شده در اینخصوص را عنوان و آغاز عملیات ضربتی اجرای ۳۸ پروژه راهداری در ماه جاری خبر داد: این طرح از اواسط خرداد ماه سال جاری آغاز و با پیگیری و نظارت تیم تخصصی در حال اجرا و امیدواریم درکوتاهترین زمان ممکن شاهد بهره برداری از تمامی این پروژه‌ها باشیم.

صادق حبیب زاده ضمن ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت روستا‌ها در بخش‌های مرکزی، انزل، صومای برادوست، نازلو وسیلوانا بیان کرد: مجموع کل راه‌های تحت نگهداری حوزه ارومیه بالغ بر یک هزار و نهصد کیلومتر بوده که ۹۱ درصد خانوار از راه آسفالته برخوردارند.

نادر قاضی پور، نماینده مردم شهرستان ارومیه در این دیدار با تقدیر زحمات و تلاش‌های بی وقفه راهداران تقدیر و راهداران را نیرو‌های خالص و ناجی مسافران جاده‌ای دانست و همکاری فی مابین را از ضروریات توسعه زیرساخت‌ها عنوان کرد.

وی در پایان این جلسه ضمن ابراز رضایتمندی از خدمات حوزه راهداری به مردم شهید پرور شهرستان تقدیر و استمرار بر خدمات ارزنده علی الخصوص راهداری تابستانی را خواستار شد.
 
انتهای پیام/م
 

با  حضور نماینده مجلس روند اجرای پروژه‌های راهداری شهرستان ارومیه بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.