مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اشتغالزایی ۵۶ نفری در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان، در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در حال حاضر بیش از ۴۲۰۰ نفر بعنوان راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر فعالیت دارند که از این تعداد ۵۶ نفر در سال جاری به مجموع کل رانندگان مسافری استان افزوده شده است.

ارسلان شکری گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر استان یکی از امن‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل مسافر در سطح کشور است و بازرسین و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همواره لزوم رعایت قوانین و مقررات ایمنی این وسایط نقلیه را در دستور کار خود قرار داده اند بطوریکه متخلفین بصورت جدی و بی اغماض جهت رسیدگی و صدور حکم به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طبق مصوبه، از ابتدای امسال کرایه وسایط نقلیه حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است که البته صاحبان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان موظف به رعایت این نرخ بوده و در ازای این افزایش می‌بایست در تکریم هر چه بیشتر مسافرین بکوشند و مسافران هم در صورت بروز هر گونه شکایت و مشکلی مراتب را به سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

 این مقام مسئول گفت: هم اکنون ۶۶۲ اتوبوس، ۹۲۲ مینی بوس و ۱۱۸۲ سواری در استان آذربایجان غربی وظیفه جابجایی مسافرین را بر عهده دارند که این مقدار وسائط نقلیه در آینده و بر حسب تقاضا و احساس نیاز قابل افزایش خواهد بود.
 
انتهای پیام/م

 

افزایش اشتغال زایی در بخش حمل و نقل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.