استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر تعطیلی مشاوران املاک غیرمجاز و کُددار کردن بنگاه‌های دارای مجوز در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به تفویض اختیار برخی امور از سوی دولت به استان‌ها این اقدام را اهرمی مناسب برای سرعت بخشیدن به توسعه پایدار استان دانست. 

حقیقی درادامه با اشاره به نرخ پایین تورم در استان درمقایسه با میانگین کشوری گفت: پایین بودن نرخ تورم باید در جامعه احساس شود.

وی با اشاره به لزوم ادامه بازرسی از واحد‌های صنفی، نقش این بازرسی‌ها وکشف کالا‌های قاچاق را در کنترل قیمت‌ها موثر دانست و گفت: در صورتی که ستاد تنظیم بازار استان عملکرد قوی داشته باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

استاندار زنجان تعطیلی مشاوران املاک غیرمجاز و کُددار کردن بنگاه‌های دارای مجوز را هم عاملی برای مدیریت و نظارت بیشتر بر بازار مسکن دانست.

ابلاغ اعتبارات برای بازسازی و نوسازی اماکن خسارت دیده از سیل امسال و تلاش مسئولان برای بهره مندی از این اعتبار‌ها برای جبران این خسارت‌ها دیگر بحث مهم این جلسه بود.

 

انتهای پیام/ر

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.