مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمان طی (۲۵ و ۲۶) تیر ماه درشهر سیرجان خبر داد.

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان با همکاری مسئولان شهرستان سیرجان و شرکت گل گهر طی روز‌های (۲۵ و ۲۶) تیرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۳۵۵ نفر برتر مسابقات شهرستانی در ۸ رشته آوایی برگزار می‌شود و کار داوری این رقابت‌ها توسط تیم ترکیبی از داوران برجسته استانی و کشوری انجام می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: از نفرات اول تا سوم هر رشته در مراسم اختتامیه این مسابقات تجلیل، و نفرات اول هر رشته به عنوان نمایندگان استان کرمان به مسابقات مرحله کشوری که مهر ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی همچنین به برگزاری رقابت‌های رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات اشاره کرد وگفت: این رقابت‌ها در ۳ رشته قرآنی به صورت کتبی با حضور ۷۰ نفر در محل مهدیه حضرت امام خامنه‌ای اداره اوقاف شهرستان کرمان برگزارشد.

مسئول امور قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها مرجع رسمی برگزار کننده مسابقات قرآن کریم در کشور است که هر ساله مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری رابرگزار می‌کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی، ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور برنامه‌های قرآنی خود دارد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات قرآن کریم استان 

برچسب ها: قرآن ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار