رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمان از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۲۰۰ شرکت کننده از فردا (چهارم تیرماه) در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن با حضور ۲۰۰ شرکت کننده از فردا در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام سید رضا فاطمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهر کرمان، طی روز‌های چهارم و پنجم تیرماه در محل سالن شهدای اداره اوقاف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با رقابت ۲۰۰ شرکت کننده در دو بخش خواهر و برادر در ۱۰ رشته قرآنی برگزار می‌شود، که هشت داور مطرح و برجسته استان کار قضاوت و معرفی برترین‌های این مسابقات را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر برتر در هر رشته در صورت کسب امتیازات لازم جواز حضور در مرحله استانی این مسابقات را کسب می‌کنند، خاطرنشان کرد: رقابت‌های مرحله استانی اواخر تیرماه امسال توسط اداره امور قرآنی اوقاف استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی سازمان اوقاف هر ساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرانی کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری رقابت‌های قرآنی آن هم در چنین سطحی جزء ترویج فرهنگ قرآنی و اتحاد وبرادری کشور‌های جهان اسلام نیست. 

انتهای پیام/س

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از چهارم تیرماه در کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار