مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پنج تانکر آبرسانی با همکاری هلال احمر این استان برای خانواده‌های روستای روشن آباد زاهدان اختصاص یافت.

پنج تانکر آبرسانی به روستای روشن آباد زاهدان اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فاطمه فاضلی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: روستای روشن آباد بخش کورین شهرستان زاهدان ۱۴۴ خانوار جمعیت دارد که همه زنان آن سرپرست خانوار هستند و مشکلات عدیده‌ای بویژهدر حوزه آموزشی و بهداشتی دارند.

وی گفت: برای نخستین بار گام‌های زنانه برای بخش کورین زاهدان برداشته شد و با همکاری سازمان هلال احمر سیستان و بلوچستان پنج تانکر آبرسانی برای خانواده‌های این روستا فراهم و تحویل مردم شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته در سفر فاطمه هاشمی رفسنجانی به استان و رایزنی‌های انجام شده پیشنهاد دادیم از روستای روشن آباد بازدید کنند و بعد از بررسی وضعیت این روستا و دیگر روستا‌های مجاور تصمیم به ساخت مجتمع مجهز و شبانه روزی دخترانه به نام زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در کورین گرفته شد که در هفته‌های آتی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

وی بیان کرد: فراهم کردن بازار برای فروش محصولات صنایع دستی زنان کورین، بررسی وضعیت فاقدان شناسنامه و پوشش حمایتی، بررسی وضعیت سلامت و ارائه خدمات پزشکی رایگان و فراهم کردن زمینه انجام درمان جراحی چشم، ترمیم مسکن و وضعیت منازل روستای روشن آباد با همکاری دیگر نهاد‌ها نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ع

 آبرسانی به روستای روشن آباد زاهدان

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار