منوچهر فخری گفت: اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومانی برای بهسازی معابر و مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی در استان سمنان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به آخرین تلاش‌ها برای بهسازی معابر و مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی در سال ۹۸، گفت: تاکنون مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات به مناطق آسیب دیده استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این اعتبارات در قالب کمک‌های بلاعوض، تسهیلات، هزینه‌ای و تملک به استان سمنان اختصاص داده شده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

معاون استاندار سمنان ابراز داشت: امروز مدیران دستگاه‌های ذی ربط اجرایی و دولتی وغیره می‌بایست تلاش کنند تا کمک‌هایی که دولت در اختیار استان برای کمک به مردم قرار داده به صورت صحیح و بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌ها مدیریت و توزیع شود.

وی با بیان اینکه امروز می‌بایست دقت شود تا در ارزیابی خسارت‌ها، ارقام‌خلاف واقع درج نشود، تأکید کرد: مدیران استان تمام تلاش خود را برای تخصیص و جذب اعتبارات در این حوزه و برطرف کردن مشکلات و جبران خسارات مردم به کار گیرند.

منوچهر فخری در خاتمه خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های دولتی و خدماتی به موضوع بهسازی مناطق آسیب دیده استان از بلایای طبیعی شد و بیان کرد: تلاش و پیگیری خواهیم کرد تا مردم بتوانند از این اعتبارات به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام / م

دستگاه‌های دولتی و خدماتی توجه بیشتری در خصوص بهسازی مناطق آسیب دیده استان از بلایای طبیعی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.