هماهنگی دوربین مترجم گوگل با بیش از ۱۰۰ زبان

دوربین مترجم با تشخیص دقیق واژه‌ها با بیش از ۱۰۰ زبان دنیا هماهنگ شده است و کمک بسیار بزرگی برای زبان آموزان و همه کاربران است.

هماهنگی دوربین مترجم گوگل با بیش از ۱۰۰ زبانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مترجم گوگل با قابلیت‌هایی ویژه و برتر از بسیاری از مترجم‌های دیگر روزانه میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را در رفع مشکلات مربوط به عدم درک زبانی غیر از زبان مادری یاری می‌کند. حال گوگل با ارائه نسخه بروز رسانی شده این نرم‌افزار ویژگی‌های آن را افزایش داده و دروبین مترجم گوگل برای تشخیص واژه‌های موجود در بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا آماده ساخته است.


بیشتر بخوانید: ترجمه صوتی همزمان؛ قابلیت جدید مترجم گوگل


با توجه به گسترش توانایی‌های مترجم گوگل دیگر نیازی نیست که لزوما تنها به دنبال معنای واژه‌های مورد نیاز خود در زبان انگلیسی بگردید. کاربران از نقاط مختلف دنیا می‌توانند واژه مورد نظر خود در زبان مادری یا حتی به زبان‌هایی مانند بنگالی را به زبان فرانسوی یا ایتالیایی مشاهده و تلفظ آن را بشنوند.

ترجمه بیش از ۱۰۰ زبان زنده جهان با مترجم گوگل

در نسخه جدید مترجم گوگل بیش از ۶۰ زبان مورد استفاده در جهان مانند عربی، ویتنامی، ملایی، هیندی و تایی به نرم‌افزار اضافه شده است. یعنی زبان‌های تحت پوشش مترجم گوگل هم‌اکنون به بیش از ۱۰۰ زبان رسیده است و دروبین مترجم گوگل با تشخیص سریع واژه‌های موجود در هرکدام از این زبان‌ها به سرعت خروجی به بیش از ۱۰۰ زبان زندهخ دنیا را ارائه می‌دهد.

هماهنگی دوربین مترجم گوگل با بیش از ۱۰۰ زبان

مترجم گوگل علاوه بر تشخیص کلمه با دروبین، از طریق تایپ کلمه یا جمله‌ای خاص و هم چنین با همکاری دستیار صوتی گوگل از طریق صدا نیز واژه‌ها را دریافت کرده و مشابه آن‌ها را در زبان مقصد ارائه می‌دهد. مجهز شدن مترجم گوگل به سیستم‌های یادگیری عصبی سبب شده است میزان خطا در ترجمه ۵۵ تا ۸۵ درصد کاهش پیدا کند. حتی در مواردی این مترجم گوگل به صورت آفلاین نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

هماهنگی دوربین مترجم گوگل با بیش از ۱۰۰ زبان

سرویس لنز گوگل-Google Lens از فناوری‌های مشابهی همانند دوربین مرتجم گوگل استفاده می‌کند. بدون شک گسترش توانایی گوگل برای مسافران و گردشگرانی که تنها به زبان انگلیسی تسلط دارند، ولی در کشوری غیر انگلیسی زبان حضور دارند، کاربرد خواهد داشت و آن‌ها را یاری خواهد کرد.

گوگل هنوز نسخه جدید مترجم خود را به صورت کامل به تمامی کاربران عرضه نکرده است، ولی مدیران این شرکت از امکان دسترسی همه کاربران به جدیدترین نسخه مترجم در روز‌های آتی خبر دادند.

انتهای پیام/

افزایش چشمگیر قابلیت‌های مترجم گوگل

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار