به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

در این گزارش برای شما دلایل محکمی را بازگو می کنیم که شما را مجاب می کند بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت با عرضه رسمی و نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل و گوگل با عرضه آخرین نسخه اندروید یعنی مارشمالو در پاییز امسال برای همدیگر شاخ و شانه ای بزرگ کشیدند. در این  گزارش قصد داریم برتری های اندروید ۶ مارشمالو را بر ویندوز ۱۰ موبایل بررسی کنیم .

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

از برتری های کلی اندروید به ویندوز می توان از بخش رابط کاربری و ویژگی های شخصی سازی ویندوز، اجازه انجام کارهای آزاد بر روی گوشی و برخی دیگر ویژگی ها نام برد اما در نسخه جدید اندروید شاهد چه ویژگی های جدیدی هستیم.

۱-Google Now on Top

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

با این ویژگی می توانید در هر بخش یا برنامه ای از گوشی اندرویدی خود که هستید، به سادگی و بدون خروج از آن برنامه، هر متنی را در اینترنت جستجو کنید یا با ترجمه آن توسط مترجم گوگل، آن هم بدون خروج از برنامه مورد نظر، معضل یا مشکل خود را حل کنید.


۲-Android Pay

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

با وجود اینکه سیستم های پرداخت از طریق گوشی همراه در ایران هنوز راه اندازی نشده، اما به هر حال یکی از برتری های اندروید نسبت به ویندوز وجود این ویژگی به صورت پیش فرض است که با امنیت تمام به کمک سیستم های امنیتی بایومتریک مانند حسگر اثر انگشت هم ترکیب می شود تا راحتی و امنیت را در کنار هم در اختیار شما بگذارد.


۳-Doze

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

دوز نام ویژگی جدید گوگل برای صرفه جویی و حفظ مصرف باتری در اندروید است. این ویژگی به شما کمک می کند تا با غیرفعال کردن فرآیند برخی برنامه ها و کم کردن برخی ویژگی ها و توانایی های گوشی، از باتری تان ۱۵ الی ۲۰ درصد بیشتر استفاده کنید.


۴-Adaptable Storage Devices

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید


با این ویژگی مهم وقتی از حافظه جداگانه و خارجی مانند میکرو اس دی ها استفاده می کنید، می توانید به کمک حافظه اصلی گوشی سرعت و کیفیت اجرای برنامه ها و فایل ها را افزایش بدهید. این ویژگی خصوصا به درد کسانی می خورد که از گوشی های پایین رده با ظرفیت کم استفاده می کنند و نیاز به بهره مندی از کارت حافظه جداگانه دارند.


۵- Ram Manager

به این دلایل بجای ویندوز 10 موبایل اندروید 6 بخرید

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین ویژگی های اندروید ۶ اضافه شدن این ویژگی به سیستم عامل است. به کمک این قابلیت، با توجه به ضعف برخی برنامه ها و خود اندروید در مدیریت رم، شما می توانید مدیریت بخشی از رم خود را خودتان به دست گرفته و فعالیت های صورت گرفته در آن را کنترل و میزان رم مصرفی دستگاه را مشاهده کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
دلایل منطقی نبودش

ویندوز 10خیلی امکانات دیگه هم داره که اندروند نداره

ویندوز فون ها دارن میان بالا و کم کم اندروید ضعیف میشه چون بیشتر گوشی سازان دارن سیستم عامل میزندواسه خودش تا گوشی هماهنگ تری داشته باشند اگه برنامه های ویندوزفون زیاد تر بشه کاربر بیشتری میگره
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
بسیار از قابلیت های ذکر شده در بالا به طور ثیش فرض از ویندوز ۸.۱ در گوشی های ویندوزی بوده مانند قابلیت غیر فعال کردن نرم افزار ها و ذخیره سازی باطری.و قابلیت مدیریت رم هم نیز ویژگی است که ویندوز نیازی به ان ندارد زیرا همانند اپل با اولویت بندی و مدیریت بهینه ی کود نویسی در ویندوز خبری از کمبود فضای رم نیست.از طرفی چون اندروید یک شستم عامل متن باز است براحتی شرکت های سازنده با دست بردن در ان باعس کندی ان می شوند و سرعت بعضا کم گوشی های اندرویدی اصلا به خاطر ضعف در پردازش ان ها نیست بلکه فقط به خاطر خود شرکت هاست.من به شخصه این موضوع را در گوشی های سامسنگ و سونی دیده ام که فقط برای مجبور کردن کاربر له خرید نسل جدید گوشیشان از ان استفاده می کنند .
در اخر امیدوارم از این به بعد توجه بیشتری به مطالب انتشار یافتتان بکنید.
با تشکر و عرض خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
من الان ویندوز ده که هیچ وین ۸.۱ دارم . و الان نمیدونم بخندم یا گریه کنم.....
اصلا یکی از دلایلی که وینفون گرفتم همینه که هیچ فرد ساده لوحی نمیره سراغش. تمام کسانی که وینقون گرفتن با تحقیق گرفتن.
من فقط به مردم میگم گوشی میگیرد تحقیق کنید اونی که نیازه بگیرید این ۵تا مورد که گفتن ۴تاشو ویندوز ۸.۱ من داره و به جرعت میگم بهتر هم از اندرویده مثل Cortana که با siri شونه به شونس از google now هم حسابی بالاتره یا battery saver که از doze بهتر هم نباشه هیچ چی کم تر نداره، یا wallet چیش از android pay کمتره؟ تا حالا یک بار ندیدم کسی بگه کارت حافظه جانبیش روی گوشی لومیا سرعتش خیلی کم میشه جدا از اینکه ما OneDrive هم داریم که از PC هم قایل دسترسه، یا الان این قابلیت اخریه خنده داره اخه یعنی چی اندروید تو مدیریت رم صعیفه؟ الکی برنامه دادن بیرون که ادم فکر کنه باهاش مصرف کم میشه....۸.۱ من از ۶ اون بهتره .