معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان الیگودرز هزینه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حیدر مطاعی در بازدید از محور‌های روستایی شهرستان الیگودرز اظهار داشت: استان لرستان در بخش راه محرومیت خاصی دارد که برای برطرف کردن این محرومیت‌ها اقدامات خوبی در دست اجراست.

وی به پیگیری‌های نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به وضعیت راه‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور عنوان کرد: با توجه به اعتبار اختصاص یافته، دستگاه اجرایی شهرستان الیگودرز نسبت به تعیین پیمانکار اقدام کنند چرا که این امر می‌تواند شروع عملیات خوبی برای این منطقه باشد.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس نیز در در حاشیه این بازدید ضمن انتقاد از وضعیت راه‌های ارتباطی این شهرستان بیان کرد: با توجه به گستردگی الیگودرز می‌طلبد به زیرساخت‌های این شهرستان به ویژه زیرساخت‌های حوزه راه توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/پ

بازسازی مسیرهای متاثر از سیل در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.