فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف انواع مواد غذائی و لوازم آرایشی وبهداشتی احتکار شده به ارزش تقریبی بیش از ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف مواد غذائی احتکار شده در شهرستان ابهربه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر ابهر شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات و اداره صنعت معدن و تجارت از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۱۰ هزارو ۱۹۳ کیلو گرم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی و غذائی احتکار شده کشف کنند.

سرهنگ مرسلی در خاتمه با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/ر

کشف انواع لوازم آرایشی وبهداشتی و غذائی احتکار شده در ابهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.