فرمانده انتظامی استان زنجان از توقف سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد .

توقف سه دستگاه اتوبوس حامل کالا‌های قاچاق میلیاردی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای تحقق رونق تولید و اهداف اقتصاد مقاومتی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود مبارزه با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایجرود طرح شناسایی، کنترل و کشف کالا‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان اجرا و ماموران موفق شدند با اجرای این طرح سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه در برخی موارد قاچاقچیان از خودرو‌های عمومی و مسافر بر برای حمل و قاچاق کالا‌ها استفاده می‌کنند،گفت: ماموران در بازرسی از این سه دستگاه اتوبوس در محور " بیجار – زنجان " انواع کالا‌های قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این بازرسی دو هزار ۳۸۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵۶۰ ثوب البسه، ۷۲ دستگاه چراغ قوه الکتریکی، ۱۲۰ دستگاه لیزر، ۵ پیک نیک کوهنوردی، ۵ دوربین شکاری ۴ جارو برقی، ۴ دستگاه آبمیوه گیری، ۸ دستگاه لوازم آشپزخانه و ۱۰ دستگاه اتو برقی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر شد که اقدامات قانونی در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ن

 

کشف کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.