دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به استقبال اهالی رسانه و فرهنگ از نخستین دوره جشنواره مداد قرمز، از برگزاری دومین دوره این جشنواره خبر داد.

وی، هدف این جشنواره، هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه، در نظر دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» را برگزار کند، گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می‌شود.

درویشی ادامه داد: در بخش عمومی شامل روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویداد‌های داخلی و بین‌الملل و بخش ویژه شامل روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال ۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وب سایت جشنواره به نشانی www.redpencil.ir راه اندازی شده است، گفت: روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری امکان مشارکت در این رویداد را دارند.

مدیرعامل هلال احمر استان فارس بیان کرد: فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی (سیل و زلزله و…) و حوادث انسانی (سوانح جاده‌ای، مهاجرت، جنگ و هر رویداد و موضوع دیگری که در آن موضوعات مرتبط با جمعیت‌هلال‌احمر مطرح شده باشد)، به عنوان موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است.

درویشی با بیان اینکه آثار ارسالی باید بعد از فروردین ۹۷ منتشر شده باشد، جوایز نفرات اول تا سوم را بین ۵ تا ۲ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: کانال تلگرامی @Repencil و شماره تلفن ۸۵۶۳۲۴۵۵ برای ارتباط بیشتر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/م

جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار