معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس گفت: طرح همای رحمت برای حمایت از نیازمندان در استان اجرا و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کامبیز قهرمانی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس بیان کرد: در طرح همای رحمت سبد‌های غذایی به نیازمندانی که زیر پوشش هیچ دستگاه حمایتی نباشند، داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است، افزود: این سبد‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن و دیگر مواد غذایی خشک  با تاریخ مصرف بالا است که شهروندان برای مشارکت در  طرح  همای رحمت می‌توانند به جمعیت هلال احمر در شهر خود مراجعه کنند.

قهرمانی به مشارکت مردم استان در حمایت از خانواده‌های سیل‌زده به ویژه در سایر استان‌ها اشاره و تصریح کرد: تامین ارزاق غذایی خانواده‌های سیل زده به ویژه در استان خوزستان از سوی جمعیت هلال احمر فارس پیگیری شده، و تا کنون ۳۰ کامیون ارزاق، اقلام و برخی از کالا‌های اساسی به استان‌های سیل زده ارسال شده است.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس ادامه داد: مردم و خیران استان فارس در زمینه کمک‌های غیرنقدی بیش از ۲ میلیارد تومان به استان خوزستان کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: بیش از یک میلیارد تومان نیز از سوی مردم و خیران جمع‌آوری شد که از روش‌های مختلف دریافت کمک‌ها به حساب هلال احمر واریز شده که در استان‌های سیل زده مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ت

اجرای طرح همای رحمت برای حمایت از نیازمندان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار