معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادمازندران گفت: مشارکت مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان در سه ماهه اول امسال در مقایسه با پارسال ۸۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نوعدوست استان در سه ماهه اول امسال ۳۳ میلیارد و ۱۳۸میلیون تومان در بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه کمک مازندرانی‌ها در بخش صدقات به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۶میلیون تومان بود، افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمانی، معیشت، عمرانی فرهنگی برای مددجویان هزینه شده است.

وی گفت:کمک‌های حامیان خیّر در بخش اکرام ایتام در سه ماهه اول امسال در مقایسه با پارسال ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۶هزار و ۴۸۵ حامی نیکوکار در استان حمایت‌های مادی و معنوی ۶ هزار و ۸۱۹ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند، افزود: حامیان نیکوکار به ارزش پنج میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان در بخش‌های معیشتی، مسکن، تحصیلی به فرزندان معنوی خود در سه ماهه اول امسال کمک کردند.

وی با اشاره به پرداخت هفت میلیارد و ۶۶۹ میلیون تومان زکات توسط مردم نیکوکار استان گفت: زکات جمع آوری شده در سه ماهه اول امسال در مقایسه با پارسال ۱۶۵ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران زکات جمع آوری شده را بیشتر شامل گندم، برنج، مرکبات، برشمرد و افزود: بیشتر وجوهات و اجناس جمع آوری شده تحت عنوان زکات حمایتی برای مسکن، جهیزیه و معیشت نیازمندان هزینه شد.

وی با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی در سایر بخش‌ها مانند مراکز نیکوکاری و کمک به سیل زدگان گفت: مازندرانی‌های نوعدوست ۱۵ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان در این بخش در سه ماهه اول امسال کمک به نیازمندان کمک کردند.

سعادت ضمن تقدیر از همراهی مازندرانی‌های نیکوکار به کمیته امداد گفت:مردم نیکوکار استان می‌توانند در تمامی سرفصل‌ها با شماره #۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه در ارائه کمک به نیازمندان مشارکت کنند.
انتهای پیام/س

کمک بیش از ۳۳ میلیارد میلیون تومانی مردم نوعدوست مازندران به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.