رزمندگان یمنی، عملیاتی انجام دادند که طی آن خط مقدم و خط دوم دفاعی دشمن در جبهه ربوعه در عسیر سقوط کرد.

بسیاری از مواضع ارتش سعودی و مزدورانش در عسیر به تصرف رزمندگان یمنی درآمدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تعدادی از مواضع ارتش سعودی و مزدورانش را در جبهه ربوعه در استان عسیر واقع در جنوب عربستان به تصرف خود درآوردند. 

این عملیات از سه محور انجام شد و مواضع ارتش سعودی و مزدورانش در منطقه عملیاتی، یکی پس از دیگری به تصرف رزمندگان یمنی درآمد.

رزمندگان یمنی عملیاتی انجام دادند که طی آن خط مقدم و خط دوم دفاعی دشمن در جبهه ربوعه در عسیر سقوط کرد.

گزارشگر المسیره با اشاره به جزئیاتی از این عملیات اعلام کرد با وجود آنکه متجاوزان از هوا با جنگنده و بالگرد از مزدورانشان، پشتیبانی می‌کردند رزمندگان یمنی به عملیات خود در میان فرار مزدوران ارتش سعودی ادامه دادند.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از درگیری‌هایی که یک ساعت طول کشید توانستند به تپه علم و تپه‌های هم جوار برسند و خطوط تدارکاتی دشمن را قطع کنند و آن را به محاصره درآورند.

نیروهای یمنی توانسته‌اند با تغییر معادلات، جبهه جنگ یمن را به عمق خاک عربستان سعودی بکشانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
با سلام و درود بر رزمندگان غیور یمن و فرماندهی شجاع آن یحیی السریع چنانچه میتوانید مناطق القطیف و الشرقیه و عوامیه را نیز از یوغ حکام عربی "گاوشیرده و جاهل" آل سقوط آزاد کنید......رگهای "شیرده" این گاوها را قطع کنید تا...............................
آخرین اخبار