مهم‌ترین حوادث امروز، هجدهم تیرماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است.

فوت عابر پیاده و فرار راننده مقصر

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از فوت عابر پیاده در سانحه رانندگی اتوبان ساوه - تهران خبرداد.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: در حدود ساعت ۴:۵۵ صبح امروز در سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودرو با عابری پیاده در کیلومتر ۵۱ لاین شرقی اتوبان ساوه - تهران عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: پس از متواری شدن خودرو از محل حادثه در این خصوص پرونده تشکیل و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری راننده خود ادامه دارد.

کشف تریاک در  خانه

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف یک کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در دلیجان خبرداد

در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان دلیجان مقدار یک کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزلش کشف شد.

جمع آوری لباس‌های نامتعارف

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح جمع آوری لباس‌های نامتعارف در استان مرکزی خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: طرح نظارت بر مراکز تولیدی و واحد‌های صنفی عرضه پوشاک به مدت ۳ روز در استان اجرا و با واحد‌های متخلف برابر قانون برخورد شد.

پلمب ۴ واحد صنفی متخلف

در اجرای طرح نظارتی ماموران انتظامی شهرستان زرندیه ۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب و برای ۱۶ واحد صنفی دیگر اختیاریه پلمب صادر شد.

دستگیری سارق طلاجات کودکان

مرد جوانی که طلاجات کودکی خردسال را در یکی از محله‌های شهرستان محلات سرقت کرده بود در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

کشف موتورسیکلت گرانقیمت

یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۲ میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان ساوه از یک دستگاه خودرو وانت عبوری از محور‌های مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

۲ کشته و ۳ مجروح در تصادف

در۲ سانحه رانندگی که در محور‌های مواصلاتی ساوه - تهران بین دو دستگاه کامیون ایسوزو و کامیون ماک و همچنین واژگونی یک دستگاه وانت در محور خمین - اراک به وقوع پیوست، دو نفر جان باختند و سه نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام / ج 
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.