مهم‌ترین حوادث امروز، بیست و سوم تیرماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق/به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق 

در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی حمزه‌لو شهرستان خمین ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون کشف شد.

در این عملیات راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴.۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی استان‌های مرکزی و کردستان خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی با همکاری پلیس کردستان از جابجایی یک محموله قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند و با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، خودروی کامیون مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف اراک شناسایی و در عملیاتی توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو که از یکی از بنادر جنوبی کشور به تهران بارگیری شده بود، ۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل ظروف شیشه ای، جاعینکی، دستمال عینک و ماشین ظرف شویی کشف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف یک میلیارد ریال لاستیک خودرو سنگین قاچاق

در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خمین تعداد ۱۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق متعلق به خودرو‌های سنگین به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی نیسان وانت کشف شد.

سرقت کافه‌ای در اراک و سارق مامور نما

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با پیگیری پلیس شهرستان در کشف یک سرقت کافه، پرده از فعالیت مجرمانه سارق مامورنما برداشته شد.

سرهنگ مختاری گفت: چند روز قبل در پی اعلام گزارشی از وقوع سرقت کافه‌ای در یکی از خیابان‌های شهر اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سارق که در یک مجتمع مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک زندگی می‌کرد، شناسایی و اقدامات نامحسوس ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای دستگیری او آغاز شد و در مراحل تحقیقات تکمیلی انجام شده، اطلاعاتی از همکاری و تردد‌های مشکوک فردی با لباس پلیس با فرد سارق به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات مشخص شد که این فرد با سوء استفاده از لباس پلیس با این فرد در انجام این سرقت همکاری داشته است که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، منزل سارق مورد بازرسی قرار گرفته و از انبار منزل کلیه اموال سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.