نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور کلیه اعضاء برگزار و مقرر شد تا اهداف اصلی توریسم ورزشی مشخص و براساس آن قدم‌های بعدی برداشته شود و در اولین گام دفتر کمیسیون به صورت ثابت تاسیس و برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم به زودی در کمیسیون گردشگری ورزشی آسیای مرکزی کرسی داشته باشیم.

همچنین ضمن هماهنگی با فدراسیون‌هایی که به صورت مرتب مسابقات و تورنمنت بین المللی برگزار می‌کنند و با کمک فعالان گردشگری (آژانس‌های هواپیمایی) پکیجی برای تهیه بلیت، اعزام به ایران، اسکان و سایر خدمات لازم تهیه کنیم و در اختیار ورزشکاران خارجی و همراهانشان قرار دهیم تا از بازار سیاه برای تهیه بلیت و ... جلوگیری شود و ضمن حضور ورزشکاران خارجی در مسابقات از جاذبه‌های توریستی کشور نیز دیدن کنند.

در ادامه این نشست مقرر شد تا در اواخر شهریور ماه سال جاری نخستین همایش توریسم ورزشی را با حمایت کمیته ملی المپیک برگزار کنیم. همچنین کلیه مطالعاتی که تاکنون راجع به توریسم ورزشی توسط تمامی ارگان‌ها از جمله سازمان میراث فرهنگی و سایر انجمن‌ها انجام شده است را یکجا تنظیم و ساماندهی و بصورت یک بانک اطلاعاتی تهیه شود.

نشریه توریسم ورزشی به صورت ماهانه چاپ و در اختیار کلیه فعالان عرصه گردشگری ورزشی اعم از فدراسیون‌های ورزشی، آژانس‌های هواپیمایی و سایر موسسات مرتبط قرار داده شود و تهیه پیج اینستاگرام توریسم ورزشی برای ارتباط هرچه بیشتر با مخاطبان نیز از دیگر مباحث مطرح شده در نشست بود.

همچنین نشست هم اندیشی با حضور محققان صنعت توریسم ورزشی از جمله اساتید دانشگاهی، اعضای هیئت‌های علمی و مجریان فعال طرح‌های گردشگری به زودی برگزار و در آخر مقرر شد تا حصول نتایج دو هفته یکبار جلسات کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

صالحی امیری: سالن استاد فارسی نیاز جدی به نوسازی و بهسازی داشت

موزه ملی ورزش با حضور صالحی‌امیری و جهانگیری افتتاح شد

فاز دوم تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک آغاز شد



انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.